Customer Success Specialist
Krakow, Poland
Do działu Customer Success poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za kontakt z Klientami B2B na rynku polskim i zagranicznym.
Zadania
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami biznesowymi na rynku polskim i zagranicznym
- Wsparcie procesu sprzedaży i analiza potrzeb klienta
- Przygotowywanie prezentacji handlowych
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia płynności procesów sprzedażowych
- Przygotowywanie raportów i zestawień
- Wprowadzanie danych w systemie zamówień i ich aktualizacja
- Nadzór nad procesami związanymi z realizacją zamówień oraz fakturowaniem
- Dbałość o zadowolenie Klienta
Umiejętności i doświadczenie
- Minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie obsługi Klientów biznesowych i/lub sprzedaży B2B
- Zaawansowane znajomość CRM (preferowany Bitrix) oraz mile widziane programów takich jak Gestor, Subiekt
- Bardzo dobra znajomość angielskiego (znajomość innych języków będzie mile widziane)
- Proaktywność i umiejętność pracy w zespole
- Otwartość na zmiany, chęć rozwoju i zaangażowanie w powierzane zadania
- Łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych
- Duża samodzielność, skrupulatność i samodyscyplina
Wyślij zgłoszenie

Nie znalazłeś stanowiska,
którego szukałeś?
Wyślij do nas swoje CV wraz z informacją,
jakie stanowisko Cię interesuje.
Pamiętaj, jeśli chcesz, aby Twoje CV zostało zachowane w naszej bazie danych dla celów przyszłych rekrutacji, umieść w nim następującą zgodę o następującej treści: „Zgadzam się na przetwarzanie przez S-Labs Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji. Oświadczam, iż znane mi są zasady przetwarzania danych osobowych przez S-Labs Sp. z o.o. Rozumiem, iż w każdej chwili mogę skorzystać z swoich praw w tym wycofać wyrażoną zgodę.”
Jeżeli będziemy szukać osoby o Twoich kwalifikacjach,
na pewno się z Tobą skontaktujemy!
CV wyślij na adres: jobs@slabs.pl